Ancient Aliens بیگانگان باستانی

ساخت وبلاگ

Ancient Aliens 

 

 

بیگانگان باستانی و تکنولوژی :

بیگانگان باستانی قصد از بین بردن فناوری ویمانا را دارند . اطلاعیه های متواتر از تعطیلی فرودگاه ها به علت افت فشار برق، سپس ارسال پیام کمک اضطراری از یک کشتی کروز به علت نقص فنی قطع برق، منفجر شدن ترانسفورماتور ها در شهرستان های مختلف و ... .ممکن است تگزاس با هدف از بین بردن فن آوری حمل و نقل خود از طرف بیگانگان باستانی مورد حمله قرار گرفته باشد. به قصد از بین بردن ویمانا، تکنولوژی حمل و نقلی که توسط نیروهای نظامی امریکا در افغانستان کشف شد.

 

بیگانگان باستانی در فرودگاه اورلاندو :

هنگام فرود یک هواپیما در فرودگاه اورلاندو یک یوفو مشاهده شد که با سرعت بسیار زیادی از درون یک ابر بیرون آمد . آیا طوفان های خورشیدی حاصل دستكاری بشر است یا بیگانگان باستانی ؟ روز پنج شنبه ، هفتم اکتبر ، یک فعالیت عظیم خورشیدی به وقوع پیوست . سه روز قبل تر ، سه یوفو مربوط به بیگانگان باستانی مشاهده شدند که رویت آن ها تا امروز به وسیلهناسا تکذیب شده بود . آیا خورشید به دست نوع بشر و یا بیگانگان باستانی دستکاری می شود تا راه را به سمت ” دنیای نوین ” که در تقویم مایا ها پیشگویی و وعده داده شده بود ، باز کند ؟

 

بشقاب پرنده ی بیگانگان باستانی ؛ خورشید گرفتگی چین :

دانشمندان چینی در حال بررسی یک خورشید گرفتگی ، موفق به ضبط 40 دقیقه فیلم از یک بشقاب پرنده مربوط به بیگانگان باستانی شدند . این بشقاب پرنده در 22 ژوییه در رصد خانه استان نانجینگ مشاهده شد كه مسولان رصد خانه با دوربین های پیشرفته ، 40 دقیقه از آن فیلم برداری كردند .

 

تاسیسات اتمی آمریکا و بیگانگان باستانی :

گروهی از افسران بازنشسته آمریکا بعد از سال ها مدعی شدند اجرام پرنده ناشناس بارها روی تاسیسات هسته ای آمریکا در سراسر این کشور پرواز کرده اند . این افسران مدعی شدند بشقاب پرنده های بیگانگان باستانی  بارها هدف حملات تاسیسات دفاع ضد هوایی آمریکا قرار گرفته اند و بارها موشک های پرتاب شده را خنثی کرده اند . پرواز اجسام مربوط به بیگانگان باستانی ، باعث از کار افتادن سامانه موشک های هسته ای شد .  

 

خدایان و بیگانگان باستانی :

زئوس، سوریا، ثور برای هزاران سال، اسطوره های باستانی، خدایانی را شرح داده اند که از بهشت ها نازل شدند. همواره کسی هست که از آسمان نازل شده آن هم با صداهایی مهیب؛ با تندر، آتش و یا دود. همیشه از قدرتمندترین و جادویی ترین مکان ممکن آمده اند ، از ستاره ها . آیا پیشینیان ما فضایی ها و بیگانگان باستانی را به عنوان خدایان، تعبیر کرده اند ؟

 

Richard Rader در مورد بیگانگان باستانی می گوید :

توصیفات زیبایی هست از شیوه جابه جا شدن خدایان به همان کیفیتی که به زمین فرود آمده اند . شما یک احساسی از فرود را از آن ها می گیرید اما به شیوهای که انگار در حرکتی فرا بعد زمان هستند . اگر یونانیان باستان داستان هایی را اختراع کرده اند از خدایانی که دست به اقدامی اولیه برای توصیف جهان خودشان زده اند، چگونه می توان پدیده هایی مشابه را که در مناطق و فرهنگ های گوناگون در سراسر جهان وجود دارند را توضیح داد؟ آیا همه این ها یک تصادف محض است؟ یا اینکه منشاء یکسانی برای این خدایانی که ظاهرا از آسمان به زمین سفر کرده اند، وجود دارد؟ آیا این خدایان همان بیگانگان باستانی بوده اند ؟

دیسک های سنگی دروپا (Dropa ) و كتیبه های بیگانگان باستانی : 

در پی جستجو بشریت درخصوص یافتن ریشه ها و آثار ماورائی و بیگانگان باستانی در زمین ، از جمله منجر به پیدا شدن اشیاء مرموزی در تبت گردیده که بنام سنگ های دروپا تبت مشهور هستند .

 

بیگانگان باستانی و دنیای زیر آب :

در همه جای دنیا شهرهای غرق شده وجود دارند. بیش از دویست شهر غرق شده، فقط در منطقه مدیترانه تا به حال پیدا شده است. آیا بناهای زیر آب، مثال هایی از تمدن های اولیه بشری است؟ یا اینکه شاهدی است بر مهارت هایی فراتر از بشر اولیه و مربوط به بیگانگان باستانی ؟ افسانه های بومی به وضوح می گویند که چیزی یا کسی نازل شده و بعد، دانش، ناگهان شکوفا شده است. افسانه های بسیار زیادی وجود دارد درباره نورهایی که از زیر آب بیرون می آیند. کم کم به این نتیجه می رسید که یک نوع پایگاه بیگانگان باستانی در زیر آب وجود دارد. آیا بیگانگان باستانی در شکل گرفتن تاریخ ما نقش داشته اند؟ و اگر اینگونه بوده باشد، چه شواهدی در اعماق آب ها آرمیده است ؟ در حالی که بسیاری از بستر اقیانوس ها همچنان برای هزاران سال کشف ناشده باقی مانده بود، فیلسوفان و دانشمندان، غرق در یکی از بزرگترین رازهای دریاها بودند: افسانه کلان شهر گمشده؛ اتلانتیس . توصیفاتی از قصرهای عظیم سلاطین در آن وجود دارد. اشاره می کند که «اتلانتیس» نیروی دریایی عظیمی داشته که برای فتح سایر نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گرفته است. این یک تمدن شهری بوده، بر اساس متون باستانی یونان «اتلانتیس» از همان ابتدا با بیگانگان باستانی مرتبط بوده است. این شهر به وسیله خدای یونانی: «پوزیدون» کشف شده. «پوزیدون» هم می تواند به عنوان یک فرازمینی و بیگانه باستانی محسوب شود که اهل زمین ما نبوده است .

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : بیگانگان باستانی , فضانوردان باستانی , ما و فرا زمینی ها , Ancient Aliens , موجودات فضایی , غریبه های باستانی , بیگانگان , فرازمینی ها , یوفوها , یو اف او , نجوم , علمی , تاریخی, نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad113 بازدید : 154 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 17:28